Matematika
Ortocentar trougla (udžbenik str. 154. i 155. ) (zbirka str. 100.)
Vaspitno – obrazovni ishod: (Tokom učenja učenici će moći da:)
- znaju sta je visina trougla, I znaju da konstruišu visine u trouglu
- znaju da se visine trougla sijeku u jednoj tački I da tu tačku nazivamo ortocentar trougla
- konstruisu ortocentar trougla
- znaju gdje se nalazi ortocentar kod oštrouglog, pravouglog I tupouglog trougla.
Uputstvo za učenike: Pročitati lekciju iz udžbenika, prepisati važne definicije I nacrtati sliku 4.10. Naučiti sta je to ortocentar trougla. Zatim iz zbirke uraditi sledeće zadatke 935., 937., 939., 941. Veliku pomoc prilikom crtanja možete pronaći na youtube stranici, tako što ćete samo ukucati ortocentar trougla.
Težište trougla: (udžbenik str. 155. i 156. ) (zbirka str. 100. )
Vaspitno – obrazovni ishod: (Tokom učenja učenici će moći da:)
- znaju sta je težišna linija(duž) u trouglu I znaju da konstruišu težišnu duž u trouglu
- znaju da se težišne duži trougla sijeku u jednoj tački I da tu tačku nazivamo težište trougla
- konstruišu težište trougla
- znaju tvrđenje o odnosu duži na koje težište dijeli težišnu duž
Uputstvo za učenike: : Pročitati lekciju iz udžbenika, prepisati važne definicije I nacrtati sliku 4.16. Naučiti sta je to težište trougla. Zatim iz zbirke uraditi sledeće zadatke 944., 945. Veliku pomoc prilikom crtanja možete pronaći na youtube stranici, tako što ćete samo ukucati težište trougla.
Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost
Ishodi učenja:
- Prepoznaju i razlikuju zvanične i nezvanične tekstove;određuju primaoca i pošiljaoca,kao i emotivne i društvene odnose među njima.
- Čitaju i obrazlažu doživljaj dramskog teksta;poznaju osobine komedije
1. Nezvanično pismo ( Udžbenik,str.82,83,84)
Pročitati primjere pisama u Udžbeniku,odgovoriti na pitanja(str.83),uočiti razlike između nezvaničnog i zvaničnog pisma.
Rad nastaviti u Radnoj svesci (str.40,41,42)
2. Napisati pismo prijatelju/prijateljici poštujući redoslijed djelova u nezvaničnome pismu.
3. Jovan Sterija Popović:”Pokondirena tikva”(Čitanka,str.176)
S razumijevanjem čitati i vrednovati tekst.Odrediti prostor,vrijeme,govor osoba i njihova osjećanja.
Koristeći internet zapisati značenja pojmova, komedija i didaskalije. Uočiti u tekstu osobine komedije. U tekstu podvući didaskalije.
Italijanski jezik
Obrazovno-vaspitni ishod 1: Učenik će biti u stanju da razumije tekst koji se odnosi na prošlost
Kratko uputstvo za učenike: Ovdje ćete učiti Passato prossimo sa pomoćnim glagolom essere (sa avere ssmo radili)
Udžbenik: Progetto Italiano Junior 1 – Strana 62, Vježbanje broj 8 ; Strana 63, Zadatak broj 2
Drugi materijali, linkovi… http://www.impariamoitaliano.com/ , https://www.slideshare.net/silvimilcheva/esercizi-a1-a2 (imate I riješenja za sva vježbanja)
Obrazovno-vaspitni ishod 2: Učestvuje u razgovoru po modelu
Kratko uputstvo za učenike: U vježbanju koje ću vam zadati glagole u infinitivu stavljaćete u Passato Prossimo.
Vodite računa koji od glagola idu sa pomoćnim glagolom avere a koji sa essere, to je rađeno na prethodnom času (Gramatika, strana 150)
Udžbenik: Strana 63, Vježbanje 1 ; Strana 62, Vježbanje 8
Radna sveska: Za domaći – Strana 120, Vježbanje 2 ; Strana 121, Vježbanje 5
Drugi materijali, linkovi… http://www.learnitaliandaily.com/, YouTube
Istorija
Obrazovno-vaspitni ishod 1: Razvoj Evrope u poznom srednjem vijeku (XII-XV vijek)
Kratko uputstvo za učenike: praćenje razvoja Vizantije od 1204.g. do pada pod tursku vlast; opisivanje slabljenja Vizantije i gubitak teritorija, vizantijske kulture i umjetnosti
Udžbenik: Vizantija od XIII vijeka
Radna sveska: Vizantija od XIII vijeka
Drugi materijali, linkovi… Vizantija-izgubljeno carstvo: Građenje snova (YouTube)
Geografija
Obrazovno-vaspitni ishod 1: Razlikovanje oblika razuđenosti obale
Kratko uputstvo za učenike: -definisati pojam razuđenosti, poluostrva, ostrva i rtova
Udžbenik: Kopno u Svjetskom okeanu
Radna sveska: Razuđenost morske obale
Drugi materijali, linkovi… Školski geografski atlas
Obrazovno-vaspitni ishod 2: Razlikovanje oblika razuđenosti obale
Kratko uputstvo za učenike: – na karti svijeta pronaći najveće oblike razuđenosti
Udžbenik: Kopno u Svjetskom okeanu
Radna sveska: Razuđenost morske obale
Drugi materijali, linkovi… Školski geografski atlas
Biologija
OBRAZOVNO VASPITNI ISHOD:Na kraju učenja učenik/učenica će moći da objasni građu organskih sistema čovjeka
ISHODI UČENJA: Koristeći model mozga pokazuju djelove; Ispoljavaju samostalnost u radu sa prirodnim materijalom ili modelima
NERVNI SISTEM-utvrđivanje
UDŽBENIK str. 88,89,90,91,92
Koristeći sliku Centralnog nervnog sistema iz udžbenika na strani 90 objasniti djelove mozga,nacrtati sliku u svesci i obilježiti djelove
DOMAĆI RAD:
Odgovorite na pitanja iz udžbenika,strana 92 i uraditi vježbe iz radne sveske poglavlje „Nervni sistem“.
Hemija
Obrazovno-vaspitni ishod 5: Na kraju učenja učenik će moći da razvrstava molekule po tipu hemijske veze
-Odredi broj atoma u molekulu pomoću koeficijenta i indeksa u formuli molekula.
Zadaci za vježbanje se nalaze u radnoj svesci na strani 38.i 40.
Fizika
Obrazovno-vaspitni ishod 1: Učenik zna da se svako tijelo sastoji iz atoma koji obrazuju molekule I zna da su molekuli u stalnom haotičnom kretanju
Kratko uputstvo za učenike: Primjeniti znanja o atomima I molekulima iz hemije, obratiti pažnju na eksperimente označene u knjizi
Udžbenik: str. 66-71
Radna sveska: str. 30-33
Drugi materijali, linkovi:
Informatika sa tehnikom
Obrazovno – vaspitni ishod; Unosi i oblikuje (formatira) podatke u radnim listovima;
Unose tekstualne i brojčane podatake i njihova jednostavna podešavanja (broj, tekst, datum, procenat), oblikovanje teksta (format, pozicija, oblik);
primjenjuju zadata podešavanja i formule nad podacima i grafički ih prikazuju;
Udžbenik strana 35 do 40
Uraditi zadatak sa strane 41 i 42
Tehnika
Obrazovno – vaspitni ishod; Pripremi crteže za izradu makete
Izradi maketu jednostavnog građevinskog objekta od dostupnih materijala na osnovu zadatog crteža.
Maketa – Ajfelov toranj, dodata je u prilogu.
Maketu Ajfelovog tornja treba zalijepiti na čvršći list (od bloka za likovno) i izrezati, presaviti po isprekidanim linijama i zalijepiti.
Muzička kultura
OBRAZOVNO – VASPITNI ISHOD / ISHODI UČENJA: ANALITIČKI SLUŠA MUZIKU/SLUŠNO PREPOZNAJE IZVOĐAČKE SASTAVE
ZADATAK:
Prepoznaj instrumentalni sastav i navedi sve instrumente koje prepoznaješ
https://www.youtube.com/watch?v=GRxofEmo3HA&t=38s
Udžbenik str.38
Analiziraj tempo i karakter muzičkog primjera. Navedi kojoj muzičkoj formi pripada?
Zapiši u notnu svesku koliko Svita ima stavova i ko može izvoditi Svitu?
https://www.youtube.com/watch?v=6fa2wZEsRWM
Udžbenik str. 44
Likovna kultura
Obrazovno-vaspitni ishod :
Uputstvo za učenike:
Udžbenik:
Radna sveska:
Drugi materijali ili linkovi: