Matematika
Образовно – васпитни исход Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Уџбеник У свијету математике: Природни бројеви до 100, стр. 46 и 47
Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost
Образовно-васпитни исход Демонстрира доживљавање текстуалне стварности
Садржај: Пипи Дуга Чарапа, Астрид Линдгрен
Како то може, Дневник читања стр. 21, 22, 23.
Читати лектиру Пипи Дуга Чарапа и попунити Дневник читања , прве три стране (до Пипи је истраживач)
Priroda i društvo
Образовно-васпитни исход: Опише људско тијело и објасни значај исхране, физичке активности и превенције за очување здравља
Садржаји : Чула, дјелови тијела, брига за здравље (наставни листић)
Образовно-васпитни исход Опише људско тијело и објасни значај исхране, физичке активности и превенције за очување здравља
Уџбеник: Истражујем своју околину, стр. 46 и 47
Радна свеска Истражујем своју околину, стр. 46 и 47
Образовно-васпитни исход Опише људско тијело и објасни значај исхране, физичке активности и превенције за очување здравља
Уџбеник: Истражујем своју околину, стр. 48 и 49
Радна свеска: Истражујем своју околину, стр. 48 и 49
Likovna kultura
Образовно – васпитни исход Разликује вајарске материјале и описују настанак вајарског дјела (вајање)
Уџбеник: Ликовна култура Вајарски материјали, стр. 34 и 35
Muzička kultura
Образовно-васпитни исход Разговјетно и изражајно пјева/изводи појединачно и у групи народне и умјетничке пјесме и бројалице користећи изражајне елементе (ритам, темпо, динамика и боја звука)
Уџбеник: Чаролија музике, стр. 33, Текла вода на валове
Engleski jezik
Obrazovni ishod: Pronađe tražene podatke iz teksta koji sluša (ko, šta, gdje, čiji, koji, koliko)
Uputstvo za učenike: Slušati priču dva ili tri puta (CD 2.48, vidi: Drugi materijali i linkovi). Ponavljati svaku rečenicu. Odgovoriti na pitanja: Where is Mickey (slika 1)? Where is Minnie (slika 2)? Where is Goofy (slika 5)? Are Minnie and Mickey happy (slika 4)? Is Goofy happy (slika 5)? U radnoj svesci, slušati CD 2.50 (vježba broj 9) i upisati brojeve od 1 do 4, onim redom kako čujete (Where is Goofy? – Gdje je Šilja?). Vježba broj 10- spojiti tačkice na slikama i slovima.
Udžbenik: Strana 48; 6. My house, Lesson 5
Radna sveska: Strana 48; 6. My house, Lesson 5
Drugi materijali ili linkovi: MP3 STORY | MP3 RADNA SVESKA