Matematika
Obrazovno- vaspitni ishod: Na kraju učenja učenik će biti u stanju da pomnoži i podijeli dva broja iz tablice množenja i zna da objasni vezu množenja i dijeljenja
Nastavni sadržaj: Množenje i dijeljenje do 100
Udžbenik: 40-50 str. (uraditi zadatke)
Kratko uputstvo: Ponoviti tablicu množenja i dijeljenja sa 6,7 i 8.,čitati tekstualne zadatke po nekoliko puta,pažljivo.
Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost
Obrazovno-vaspitni ishod: Učenik će biti sposoban na kraju učenja da demonstrira doživljavanje tekstualne stvarnosti.
Drugi materijali: Nastavni listići
Uputstvo za učenike: Svaki dan čitati po 15 stranica i uporedo raditi nastavne listiće.
Sadržaji/pojmovi: Djelo za čitanje u nastavcima: “Vragolan sa krova” Astrid Lindgren.
Priroda i društvo
Образовно-васпитни исход: Објасни повезаност између природне и друштвене средине, услова живота и начина живота на примјеру свог мјеста и покаже поштовање и одговорност за њихов одрживи развој
Исход учења: Наведу саобраћајна средства карактеристична за мјесто у коме живе и правила понашања у њима и наводе посљедице непоштовања саобраћајних прописа
Садржаји/појмови: Саобраћај у мјесту
Образовно-васпитни исход: Објасни повезаност између природне и друштвене средине, услова живота и начина живота на примјеру свог мјеста и покаже поштовање и одговорност за њихов одрживи развој
Исход учења: Објасне значај саобраћаја, наведу начине одвијања и регулисања саобраћаја у мјесту, као и карактеристична занимања у саобраћају
Наставни садржај: Саобраћај у мјесту
Уџбеник: Путујемо ( стр. 34 i 35.)
Радна свеска: стр. 32 i 33. (прочитати и урадити задатке из Радне свеске)
Образовно-васпитни исход: Објасни повезаност између природне и друштвене средине, услова живота и начина живота на примјеру свог мјеста и покаже поштовање и одговорност за њихов одрживи развој
Исход учења: Објасне значај саобраћаја, наведу начине одвијања и регулисања саобраћаја у мјесту, као и карактеристична занимања у саобраћају
Наставни садржај: Саобраћај у мјесту
Уџбеник: Путујемо ( стр. 34 i 35.)
Радна свеска: стр. 32 i 33. (прочитати и урадити задатке из Радне свеске)
Muzička kultura
Образовно- васпитни исход: На крају учења ученик ће моћи разговјетно и изражајно да пјева/изводи појединачно и у групи народне и умјетничке пјесме и бројалице уважавајући изражајне елементе ( ритам, темпо, динамику)
Исход учења: Током учења ученици ће моћи да изводе бројалице говорне и пјевајне (два тона) користећи изражајне елементе; изводе краће и једноставне аранжмане за мелодијске и ритмичке инструменте Орфовог интрументарија
Садржаји/појмови: Бројалица Киша и мрав
Уџбеник: 31. страна
Задатак је: Прво је потребно написати наслов, испод наслова дефиницију бројалице: Бројалица је ритмичко изговарање текста на истом тону.
Преписати бројалицу у свеску и илустровати је.
Engleski jezik
Odjeljenje:3-1,2-Benovo,3-1,2,3-Škaljari
Obrazovno-vaspitni ishod:Uoci glavnu misao/suštinu teksta
Uputstvo za ucenike: Procitati recenice iz vjezbanja broj 2. sa strane 45. iz udzbenika i povezati ih sa slikama.U sveskama napisati naslov He likes cheese i napisati nove rijeci vezano za hranu (ice cream-sladoled,chocolate-cokolada,pizza-pica,sandwiches-sendvici).
She likes fish.
He likes chocolate.
He likes strawberries.
She likes grapes.
Be careful! I like bread./He/She likes bread.
Pjesmicu prepisati u svesku ali umjesto nacrtane hrane napisati rijeci (peta vjezba/strana 45. u udzbeniku).
Udzbenik:strana 45.
Domaci zadatak :radna sveska,treca vjezba,strana 43.- samo napisati naziv ispod hrane.