skip to Main Content
JU OŠ "NJEGOŠ" KOTOR, MONTENEGRO +382 32 325 105 skola@os-njegos-ko.edu.me

Nastavni sadržaji za sedmicu 16-20.mart 2020.

Matematika

Obrazovno- vaspitni ishod: Na kraju učenja učenik će biti u stanju da pomnoži i podijeli dva broja iz tablice množenja i zna da objasni vezu množenja i dijeljenja

Nastavni sadržaj: Množenje i dijeljenje do 100

Udžbenik: 40-50 str. (uraditi zadatke)

Kratko  uputstvo: Ponoviti  tablicu  množenja  i  dijeljenja  sa  6,7  i  8.,čitati  tekstualne zadatke  po nekoliko puta,pažljivo.

Preuzmite radne materijale

Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost

Obrazovno-vaspitni ishod: Učenik će biti sposoban na kraju učenja da demonstrira doživljavanje tekstualne stvarnosti.

Drugi materijali: Nastavni listići

Uputstvo za učenike: Svaki dan čitati po 15 stranica i uporedo raditi nastavne listiće.

Sadržaji/pojmovi: Djelo za čitanje u nastavcima: “Vragolan sa krova”  Astrid Lindgren.

Preuzmite radne materijale

Priroda i društvo

Образовно-васпитни исход: Објасни повезаност између природне и друштвене средине, услова живота и начина живота на примјеру свог мјеста и покаже поштовање и одговорност за њихов одрживи развој

Исход учења: Наведу саобраћајна средства карактеристична за мјесто у коме живе и правила понашања у њима и наводе посљедице непоштовања саобраћајних прописа

Садржаји/појмови: Саобраћај у мјесту

Образовно-васпитни исход: Објасни повезаност између природне и друштвене средине, услова живота и начина живота на примјеру свог мјеста и покаже поштовање и одговорност за њихов одрживи развој

Исход учења: Објасне значај саобраћаја, наведу начине одвијања и регулисања саобраћаја у мјесту, као и карактеристична занимања у саобраћају

Наставни садржај: Саобраћај у мјесту

Уџбеник: Путујемо ( стр. 34 i 35.)

Радна свеска:  стр. 32 i 33.  (прочитати и урадити задатке из Радне свеске)

Образовно-васпитни исход: Објасни повезаност између природне и друштвене средине, услова живота и начина живота на примјеру свог мјеста и покаже поштовање и одговорност за њихов одрживи развој

Исход учења: Објасне значај саобраћаја, наведу начине одвијања и регулисања саобраћаја у мјесту, као и карактеристична занимања у саобраћају

Наставни садржај: Саобраћај у мјесту

Уџбеник: Путујемо ( стр. 34 i 35.)

Радна свеска:  стр. 32 i 33.  (прочитати и урадити задатке из Радне свеске)

Preuzmite radne materijale

Muzička kultura

Образовно- васпитни исход: На крају учења ученик ће моћи разговјетно и изражајно да пјева/изводи појединачно и у групи народне и умјетничке пјесме и бројалице уважавајући изражајне елементе ( ритам, темпо, динамику)

Исход учења: Током учења ученици ће моћи да изводе бројалице говорне и пјевајне (два тона) користећи изражајне елементе; изводе краће и једноставне аранжмане за мелодијске и ритмичке инструменте Орфовог интрументарија

Садржаји/појмови: Бројалица Киша и мрав

Уџбеник:  31. страна

Задатак је: Прво је потребно написати наслов, испод наслова дефиницију бројалице: Бројалица је ритмичко изговарање текста на истом тону.

Преписати бројалицу у свеску и илустровати је.

Engleski jezik

Odjeljenje:3-1,2-Benovo,3-1,2,3-Škaljari

Obrazovno-vaspitni ishod:Uoci glavnu misao/suštinu teksta

Uputstvo za ucenike: Procitati recenice iz vjezbanja broj 2.  sa strane 45. iz udzbenika i povezati ih sa slikama.U sveskama napisati naslov He likes cheese i napisati nove rijeci vezano za hranu (ice cream-sladoled,chocolate-cokolada,pizza-pica,sandwiches-sendvici).

She  likes fish.

He likes chocolate.

He likes strawberries.

She likes grapes.

Be careful! I like bread./He/She likes bread.

Pjesmicu prepisati u svesku ali umjesto nacrtane hrane napisati rijeci (peta vjezba/strana 45. u udzbeniku).

Udzbenik:strana 45.

Domaci zadatak :radna sveska,treca vjezba,strana 43.- samo napisati naziv ispod hrane.

Back To Top