skip to Main Content
JU OŠ "NJEGOŠ" KOTOR, MONTENEGRO +382 32 325 105 skola@os-njegos-ko.edu.me

Nastavni sadržaji za sedmicu 8-12.06.2020.

Matematika

Obrazovno-vaspitni ishod 1: ELEMENTARNI KOMBINATORNI ZADACI

Kratko uputstvo za učenike: Pročitati lekciju iz udžbenika, dobro proučiti primjere I uraditi zadatke 1, 2, 3 i 4

Udžbenik: str.97, 98, 99, 100, 101 i 102.

 

Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost

Obrazovno vaspitni ishod 1 : Sistematizacija gradiva iz jezika i književnosti

Kratka uputstva za učenike :

-Radna sveska (str. 78 do 84 )

Provjeriti stečeno znanje kroz izradu testova na kraju radne sveske

Podjela domaće lektire za VIII razred

Istorija

Obrazovno-vaspitni ishodi: Crna Gora u periodu vladavine Vojislavljevića,Balšića i Crnojevića

Ishodi učenja: Uraditi po izboru umnu mapu Vojislavljevića,Balšića ili Crnojevića

Kratko upustvo za učenike: Na osnovu već obrađenog gradiva učenici samostalno rade umnu mapu

Udžbenik: Zeta/Crna Gora u periodu vladavine Vojislavljevića,Balšića i Crnojevića

Geografija

Obrazovno-vaspitni ishod 1:  Prirodna i geografska sredina – sistematizacija

Kratko uputstvo za učenike:  podsjetiti se pojmova prirodne i geografske sredine, pojma privrede i podjele privrede

Udžbenik: Prirodna i geografska sredina

Radna sveska: Prirodna i geografska sredina

Informatika sa tehnikom

Obrazovno-vaspitni ishod : Kreiraju prezentaciju „ Animacije“

Kratko uputstvo za učenike: Kreirati prezentaciju koja je postavljena u Teams u kanal Informatika sa tehnikom, primjenjujući stečena znanja i vještine.

Zadatak za učenike: Pratiti zadata upustva, kreirati prezentaciju.

Obrazovno-vaspitni ishod : Izložba slika  maketa i modela , ocijeniti radove drugova.

Kratko uputstvo za učenike: Pogledati poslate radove u Teams.

Linkovi i drugi izvori: http://digis.edu.rs/mod/book/view.php?id=1979&chapterid=188

Biologija

Obrazovno- vaspitni ishod 1: Na kraju učenja učenik/učenica će moći da objasni građu organskih sistema čovjeka

Ishodi učenja: Objasne osnovni plan građe muških i ženskih polnih organa, opišu građu polnih ćelija

 

Kratko uputstvo za učenike:

  • Nakon naučene lekcije “Polni sistem” odgovoriti na pitanja iz udžbenika, strana 115.
  • Na pitanja odgovoriti u svesci

Udžbenik:  “ Polni sistem ”  , strana 113, 114, 115.

Linkovi i drugi izvori:

 

Obrazovno-vaspitni ishod 2: Na kraju učenja učenik/učenica će moći da objasni građu organskih sistema  čovjeka

Ishodi učenja: Sistematizacija obrazovno-vaspitnih ishoda na kraju nastavne godine

Kratko uputstvo za učenike:

  • Sistematizovati obrazovno vaspitne ishode odgovarajući na pitanja
  • Navedi slojeve od kojih je izgrađena koža? Koja je uloga kostiju i kakve kosti prema obliku mogu da budu? Koje kosti grade rameni i karlični pojas? Koja je uloga mišića? Navedi sličnosti  i razliku između srčanih i porečno prugastih mišića? Objasni građu i ulogu nervne ćelije? Opiši građu velikog mozga? Od čega je građeno čulo vida i čulo sluha? Uporedi građu endokrinih i egzokrinih žlijezda? Navedi endokrine žlijezde? Koja je uloga sistema organa za varenje i koji organi pripadaju sistemu za varenje? Koja je uloga krvi i od čega se ona sastoji? Kako je građeno srce? Koja je uloga sistema organa za disanje i koji organi čine sistem za disanje? Nabroj osnovne djelove bubrega? Opiši sazrevanje jajne ćelije?
  • Na pitanja odgovoriti u svesci

Napomena: Urađen zadatke slikati i postaviti na Teams-u (kanal biologija)

Fizika

Sistematizacija gradiva

Hemija

Obrazovno-vaspitni ishod 1:  Uoči razlike između pojedinih tipova hemijskih reakcija,piše jednačine reakcije sinteze,analize,supstitucije I dvostruke izmjene.

Sistematizacija obrazovno -vaspitnih ishoda na kraju šk.godine.

Kratko uputstvo za učenike:

Učenici trebaju da pišu hemijske reakcije,iste izjednačavaju,zatim da prepoznaju koje su vrste reakcija,zašta služi energija u reakcijama,koje štetnosti čovjek može imati od reakcija u industriji.

Radna sveska:

Drugi materijali, linkovi…

https://www.shtreber.com/hemijske-reakcije

Engleski jezik

Italijanski jezik

Obrazovno-vaspitni ishod 1:

  • Razumije kratke dijaloge; izvršava zadatke neverbalno
  • Primjeni stečeno znanje

Kratko uputstvo za učenike: Ragazzi, s obzirom da se bliži kraj nastavne godine, ovo je zadnji sadžaj na platformi.Na ovom času ćemo provjeriti vaše znanje kroz par vježbanja data na sledećem linku. Ovaj test se sastoji iz 4 dijela: slušanje (ascolto), čitanje (compressione della lettura), gramatika i vokabular (grammatica e vocabolario), pisanje (produzione scritta). Ova vježbanja uradite u vašoj svesci i  pošaljite riješenja.

Udžbenik: non cè niente da fare nel libro

Radna sveskanon cè niente da fare nel quaderno degli esercizi

 Drugi materijalilinkovi: https://www.youtube.com/watch?v=qiWCVRlGZjA

Buon lavoro e vi auguro  una buona estate.                                    

Vi saluto! J

Vi saluto!

Likovna kultura

OBRAZOVNO –VASPITNI ISHOD:

  • Na kraju učenik će moći da objasni karakteristike djela pune plastike.

ISHODI UČENJA:

  • Samostalno osmišljavaju i izvode poprsni kip i djelo pune plastike.
  • Sistematizacija gradiva.

UPUTSTVO ZA UČENIKE:

Za ovu sedmicu potrebno je da obnovite gradivo iz udžbenika koje se odnosi na vajarstvo (poprsje ,reljef, vajarski materijali, prostor, volumen, masa)

Udžbenik: Vajarstvo, str. 40-59.

Pogledate video zapis na You Tube: Sculpting a female head in clay. Sculpting tutorial and demo.

Muzička kultura

Obrazovno-vaspitni ishod 1: Sistematizacija gradiva

Kratko uputstvo za učenike: Odgledajte prezentaciju koju je uradio učenik Nikola Prandel.

Udžbenik:

Radna sveska:

Linkovi i drugi izvori: https://www.youtube.com/watch?v=TD_Nttcpd64&t=14s

 

Back To Top