Matematika
- час
Образовно – васпитни исход: Наброји и примијени јединице мјере
Наставни садржај: Дециметар и метар
Кратко упутство за ученике: Уради задатке из Радног материјала
- час
Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај: Текстуални задаци
Уџбеник: У свијету математике, страна 64
Кратко упутство за ученике:
Погледај видео који ће ти помоћи да схватиш ову лекцију. Заједно са учитељем Бојаном уради задатке са 64. стране. Задатке са 65. стране уради сам/а.
Други материјали и линкови: https://www.youtube.com/watch?v=fFx-ZW-MEys
3. и 4. час – Уради задатке из Радног материјала
Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost
- и 2. час
Образовно – васпитни исход: Образлаже доживљај књижевних врста на основу сопственог читалачког искуства
Наставни садржај: ,,Славље“, Душан Ђуришић
Уџбеник: Како то може, стр. 71
Кратко упутство за ученике:
- час – На овом часу ћемо радити пјесму Славље, коју је написао Душан Ђуришић. Изражајно прочитај пјесму из Уџбеника Како то може (страна 71). Затим уради садржај из Радног материјала.
- час – Научити пјесму напамет. Размисли о начину на који треба рецитовати ову пјесму с обзиром на њен садржај: тужно, срећно, весело, као здравицу, као заповијест, попут казивања тајне…
- час
Образовно – васпитни исход: Након слушања, читања и анализе краћих неумјетничких текстова издвоји и класификује најбитније податке, упореди их и допуни и иствори сличан текст
Наставни садржај: Неумјетнички текст ,,Позориште“
Уџбеник: Чигра слова и гласова, стр. 79
Радна свеска: Чигра слова и гласова, стр. 80 и 81
Кратко упутство за ученике:
У Уџбенику (страна 79 ) прочитај текст и сазнај ко све учествује у стварању представе, које су карактеристике занимања која се у тексту помињу. Прочитај и правила записана испод текста. Затим уради 80. и 81. страну из Радне свеске.
- и 5. час
Образовно – васпитни исход: С разумијевањем слуша књижевноумјетнички текст и препознаје његове одлике
Наставни садржај: Свитац тражи пријатеља, С.Ј. Ђин
Уџбеник: Како то може, стр. 16 и 17
Кратко упутство за ученике:
- час –Данас ћеш се упознати са једним усамљеним свицем који је покушавао да нађе пријатеља. Пажљиво послушај и одгледај час и видјећеш да ли је у томе успио. Када погледаш час уради задатке из Радног материјала.
- час – Пажљиво прочитај задатке из Радног материјала и уради их у свесци. Одговоре пиши пуном реченицом.
Материјали и други линкови:
https://www.youtube.com/watch?v=3a_qZ2Zz1-c
https://www.youtube.com/watch?v=gVsTxP0CA0U
Priroda i društvo
- час
Образовно – васпитни исход: Представи карактеристике природне и друштвене средине у широј околини, наведе разлике између живог и неживог и објасни међусобну повезаност живе и неживе природе
Садржаји/појмови: Околина се мијења
Уџбеник: Истражујем своју околину, стр. 60 и 61
Радна свеска: Истражујем своју околину стр. 58
Кратко упутство за ученике: Посматрај фотографије у Уџбенику (страна 60). Фотографије су из различитих временских периода, некад и сад. Шта се промијенило? Човјек мијења околину и прилагођава је својим потребама.
Одлагање отпада на неадекватни начин , изливање отпадних вода у ријеке, језера, море и друге сличне појаве утичу на загађивање природне средине.
Уради задатке из Радне свеске (страна 59). Препиши садржај из Радног материјала у школску свеску.
- час
Образовно – васпитни исход: Представи карактеристике природне и друштвене средине у широј околини, наведе разлике између живог и неживог и објасни међусобну повезаност живе и неживе природе
Садржаји/појмови: Дан и ноћ
Уџбеник: Истражујем своју околину, стр. 26 и 27
Радна свеска: Истражујем своју околину стр. 26 и 27
Кратко упутство за ученике: Положај Сунца на небу показује који је дио дана. Ујутро је Сунце ниско на хоризонту, у подне је високо, затим се спушта и увече је ниско на небу. Сјенка је истог облика као биће или предмет од кога настаје. Твоја сјенка је истог облика као и ти, али није исте дужине. Дужина сјенкe зависи од доба дана. Пажљиво посматрај сјенку ( 3. задатак, 26. страна) и уочи у које је доба дана сјенка најкраћа.
Посматрај цртеже у којима је описан један Анин дан (27. страна). Шта је теби заједничко са Аниним даном? Шта радиш од јутра до вечери?
Радна свеска: 1. задатак- Доцртај положај Сунца ујутро и у подне. Које доба дана је представљено последњом сликом? Како ћемо се тада поздравити? Напиши поздрав на линији испод слике.
2. задатак- Састави слагалицу из прилога број 4.
3. задатак – На сликама су приказана различита занимања. Размисли шта нам она омогућавају и у које доба дана можемо да им се обратимо за помоћ. Обој одговарајући знак ( Сунце, мјесец или обоје), зависно од тога када раде људи који се баве тим занимањем.
Engleski jezik
Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da pronađe tražene podatke iz teksta koji sluša (ko, šta, gdje, koji, koliko) .
Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, vrijeme je za priču! Pogledajte DODATNI MATERIJAL i pratite objašnjenja i instrukcije.
Udžbenik: stana 64
Radna sveska: strana 64
Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL
Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da ponavlja i reprodukuje fonološke, ritmičke akcenatske i intonacijske uzorke engleskog jezika (tj. izdvojene glasove, riječi i kratke rečenice).
Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, nastavljamo sa obnavljanjem riječi koje smo naučili. Pogledajte DODATNI MATERIJAL i pratite objašnjenja i instrukcije.
Udžbenik: stana 65
Radna sveska: strana 65
Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL
Muzička kultura
…