skip to Main Content
JU OŠ "NJEGOŠ" KOTOR, MONTENEGRO +382 32 325 105 skola@os-njegos-ko.edu.me

Nastavni sadržaji za sedmicu 23-27.mart 2020.

Matematika

Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај: Упоређивање бројева до 100
Уџбеник: 44. и 45. страна (урадити задатке)

Кратко упутство за ученике: Препиши задатке у свеску и одради их
Поновити записивање десетица прве стотине и њихов редосљед у низу бројева до 100.

44. страна, 3. задатак – Умјесто звјездице упиши потребну цифру. У примјеру 27 > 2* на мјесту звјездице могу да буду цифре: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6

45. страна, 4. задатак- Састави запиши најмање и највеће двоцифрене бројеве од записаних цифара на дрвету. Примјетићеш да у случају најмањег броја, на мјесто десетице треба ставити најмању цифру, а на мјесто јединица, такође, треба изабрати најмању од преосталих цифара. За записивање највећег броја на мјесто десетица треба узети највећу цифру од понуђених, а на мјесто јединица записати највећу од преосталих цифара. Затим поређај добијене бројеве од најмањег до највећег.

45. страна, 6. задатак- Старији значи има више година, а млађи значи има мање година.

Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost

Образовно – васпитни исход: Демонстрира доживљавање текстуалне стварности
Кратко упутство за ученике:
Настави да читаш лектиру Пипи Дуга Чарапа и попуни Дневник читања до краја
Уџбеник: Дневник читања стр. 24-38

Образовно – васпитни исход: Користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
Наставни садржај: Писана слова П, Л, Т
Радна свеска: Чигра слова и гласова 48. и 49. страна (урадити задатке)

Priroda i društvo

Образовно – васпитни исход: Опише људско тијело и објасни значај исхране, физичке активности и превенције за очување здравља
Садржаји/појмови: Живим здраво
Уџбеник: 48. и 49.
Радна свеска: 48. и 49. страна (урадити задатке)

Likovna kultura

Образовно-васпитни исход: Разликује вајарске материјале и описују настанак вајарског дјела (вајање)
Исход учења: Израђују различите тродимензионалне облике
Наставни садржај: Слободна тема: Животиње
Кратко упутство за ученике: Направити животиње од глинамола.
Глинамол је лако обрадива маса за обликовање на бази глине. Масу обради рукама , изваљај, изгњечи. Прави мало крупније фигуре да не би пуцале. Око ситних детаља може ти послужити чачкалица (шаре, очи,уши, нос…) Када завршиш са израдом животиња, остави их да се осуше.
Када се осуше, можеш их обојити темперама, воденим бојама или их прелакирати.

 

Muzička kultura

Образовно – васпитни исход: Разговјетно и изражајно пјева/изводи појединачно и у групи народне и умјетничке пјесме и бројалице користећи изражајне елементе (ритам, темпо, динамика и боја звука)
Садржаји/појмови: Ластавица
Кратко упутство за ученике: Преписати бројалицу у свеску и илустровати је. Научити бројалицу напамет.
Уџбеник: 35. стр.

Engleski jezik

Obrazovni ishod: Tokom učenja učenik/učenica će biti u stanju da da odgovor na wh-/yes/no pitanja, identifikujući/imenujući prostorije u stanu ili kući

Preuzmite radni materijal
Back To Top