skip to Main Content
JU OŠ "NJEGOŠ" KOTOR, MONTENEGRO +382 32 325 105 skola@os-njegos-ko.edu.me

Nastavni sadržaji za sedmicu 20-24.04.2020.

Matematika

Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај:  Одређивање непознатог сабирка и умањиоца
Уџбеник: У свијету математике, стр. 52 и 53

Кратко упутство за ученике:
1. час – Погледај видео који ће ти помоћи да схватиш ову лекцију. Заједно са учитељем Бојаном уради првих 6 задатака из Уџбеника.

2. час – Одради остале задатке са 53. стране

3. и 4. час – Уради задатке из Радног материјала
Други материјали и линкови:

 

https://www.youtube.com/watch?v=jlQmzRNAwhU&t=321s

Radni materijal

Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost

  1. час

Образовно – васпитни исход: Користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
Кратко упутство за ученике:
Кроз вјежбање поновићемо писање досад научених писаних слова. Из радног материјала препиши и одради вјежбање предвиђено за први час. Пиши читко и уредно. Води рачуна о правилном повезивању слова.

2. час

Образовно – васпитни исход: Након слушања читања и анализе краћих неумјетничких текстова издвоји и класификује најбитније податке, упореди их и допуни и створи сличан текст.
Наставни садржај: Неумјетнички текст ,,Чоколада“
Уџбеник: Чигра слова и гласова стр. 80, 81
Кратко упутство за ученике: Пажљиво прочитај текст на страни 80 и 81. Да бисмо провјерили колико сте разумјели прочитано припремили смо за вас мапу. Нацртај мапу и испуни је најважнијим подацима о чоколади (само наведи ријечи).

  1. час

Образовно – васпитни исход: Након слушања читања и анализе краћих неумјетничких текстова издвоји и класификује најбитније податке, упореди их и допуни и створи сличан текст.
Наставни садржај: Неумјетнички текст ,,Чоколада“
Уџбеник: Чигра слова и гласова стр. 80, 81
Кратко упутство за ученике: У школску свеску одговори на питања испод текста са стране 80 и 81. У тексту ћеш пронаћи реченице које садрже одговоре. Питања немој преписивати, само одговори пуном реченицом.

4.  час

Образовно – васпитни исход: Користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
Наставни садржај: Писана слова: Ћ, Њ
Уџбеник: Чигра слова и гласова стр. 46
Кратко упутство за ученике: Погледај видео испод да би што боље савладао/ла нова слова, а затим у школску свеску одради радни материјал предвиђен за четврти час.  Пиши читко и уредно. Води рачуна о правилном повезивању слова.
Други материјали и линкови:

https://www.youtube.com/watch?v=3QfOwdN0-D8

Radni materijal

Priroda i društvo

Образовно – васпитни исход: Представи карактеристике природне и друштвене средине у широј околини, наведе разлике између живог и неживог и објасни међусобну повезаност живе и неживе природе
Садржаји/појмови: На ливади
Уџбеник: 57. страна
Упутство за ученике: Посматрај цртеж са стране 57. Примјетићеш да гусјеница и пуж једу листове, и за њих ћемо рећи да су БИЉОЈЕДИ јер се хране биљкама. Птица једе гусјеницу, а кртица једе птицу, и за њих ћемо рећи да су МЕСОЈЕДИ јер се хране другим животињама. Значи у зависности од тога чиме се хране, животиње дијелимо на биљоједе и месоједе.

Из радног материјала препиши и нацртај ланац исхране.
Када све завршиш одиграј занимљиву игрицу. Забави се!

Други материјали и линкови:

Radni materijal

Likovna kultura

Исход учења: Креирају рад употребљавајући чисте и мијешане боје
Наставни садржај: Ливада у прољеће
Кратко упутство за ученике:

Стигло нам је прољеће, најљепше годишње доба. Ако си у могућности посматрај ливаду. Примјетићеш да је ливада пуна веселих боја, трава је зеленија, цвијеће је шарено, пчеле и бумбари зује око цвјетова, лептири својим шареним крилима  красе ливаду, а сунце милује својим топлим зрацима све становнике ливаде. Твој задатак је да нацрташ цвјетну ливаду у свим бојама прољећа. Присјети се из природе Приче о маслачку који је и сам становник ливаде и нек ти и она буде од помоћи.

Engleski jezik

Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da da odgovor na wh-/yes-no pitanja, identifikujući/ imenujući osobe/ djelove tijela/ odijevne predmete

Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, nadam se da ste savladali nove riječi od prethodne sedmice! Danas imamo pjesmicu, a i miješaćemo boje! Pogledajte DODATNI MATERIJAL i pratite objašnjenja i instrukcije.

Udžbenik: stane 54 i 55

Radna sveska: strane 54 i 55

Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL

Obrazovno-vaspitni ishod 2: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da pronađe tražene podatke iz teksta koji sluša (ko, gdje, šta, čiji, koliko, koji)

Kratko uputstvo za učenike:  It’s story time! Vratili su nam se drugari Mickey, Minnie i Pluto. Pogledajte DODATNI MATERIJAL i pratite instrukcije.

Udžbenik: strana 56

Radna sveska: strana 56

Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL

Audio fajlovi i radni materijal
Back To Top