skip to Main Content
JU OŠ "NJEGOŠ" KOTOR, MONTENEGRO +382 32 325 105 skola@os-njegos-ko.edu.me

Nastavni sadržaji za sedmicu 18-20.05.2020.

Matematika

  1. час

Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај: Мјерење дужине
Уџбеник: У свијету математике (први дио), страна 40 и 41
Кратко упутство за ученике: Уколико немаш први дио Уџбеника, задаци се налазе у Радном материјалу (Уџбеник) . У школској свесци уради само рјешења. А ако си у могућности, одштампај задатке, залијепи у свеску и уради их.

За мјерење дужине, људи су некада користили дјелове сопственог тијела (палац, длан, педаљ, лакат, стопа, корак). Посматрај уводну слику у Уџбенику (стр. 40). Дјечак и дјевојчица мјере греду. Мјерили су стопама, лактовима и корацима. Шта мислиш, да ли су добили исте резултате? Такве мјере за дужину нијесу упоредиве јер зависе од величине тијела човјека који мјери.
Обрати пажњу на 6. задатак. Прво одока процијени које је растојање веће, а затим провјери резултат мјерењем. Обрати пажњу да правилно мјериш лењиром, почињеш од нуле.

  1. час

Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај: Дециметар и метар
Уџбеник: У свијету математике (први дио), страна 70 и 71
Кратко упутство за ученике: Уколико немаш први дио Уџбеника, задаци се налазе у Радном материјалу (Уџбеник) . У школској свесци уради само рјешења. А ако си у могућности, одштампај задатке, залијепи у свеску и уради их.

Раније је, као што смо већ рекли, било различитих мјерних јединица: палац, стопа, корак итд. Постоје различите врсте метра (кројачки, столарски, зидарски). Мјерењем метром добићемо увијек исти резултат, без обзира на то ко мјери и којом се врстом метра мјери.

  1. час – Уради задатке из Радног материјала

Radni materijal – udžbenik Radni materijal 2

Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost

Образовно – васпитни исход: Користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
Уџбеник: Чигра слова и гласова стр. 52 и 53
Кратко упутство за ученике:

1 . час – Препиши пјесму из Радног материјала писаним словима. Испод пјесме испиши редом сва слова азбуке (велика и мала). Поред сваког слова напиши име које почиње тим словом.

  1. час – Вук Стефановић Караџић је творац наше азбуке. Азбука је редосљед слова у ћирилици. Наша азбука има 32 слова. Прочитај о азбуци и Вуку на страни 52.
    Вук је сакупљао и записивао народне умотворине (приче, пјесме, загонетке, питалице, бројалице, брзалице и пословице настале у народу). На страни 53 прочитај загонетке, пословице и брзалице. Научи неколико загонетки, брзалица и пословица по избору.
  2. час

Образовно – васпитни исход: Објасни намјену и значај једноставних штампаних заповијести, забрана, упозорења и обавјештења из своје околине и сам страва сличне текстове
Наставни садржај: Пиктограми
Уџбеник: Чигра слова и гласова стр. 74 и 75
Кратко упутство за ученике: Посматрајте слику у Уџбенику (стр. 74). Уочићете 6 знакова, 4 знака су знаци забране а 2 знаци обавјештења. Сваки знак је постављен на одређено мјесто и говори нам како се треба понашати у складу са њима. Осмислите неку забрану, упозорење и обавјештење. Поред сваког знака напиши шта значи тај знак.

Radni materijal

Priroda i društvo

Образовно – васпитни исход: Представи карактеристике природне и друштвене средине у широј околини, наведе разлике између живог и неживог и објасни међусобну повезаност живе и неживе природе
Садржаји/појмови: Од куће до школе
Уџбеник:  Истражујем своју околину, стр. 58 и 59
Радна свеска: Истражујем своју околину стр. 58

Кратко упутство за ученике: Посматрај слику у Уџбенику (страна 58). На слици се налазе разни природни и друштвени објекти. Природне обjeкте је направила природа, а друштвене су направили људи. На фотографијама са 59. стране препознаћеш разне друштвене објекте. Затим уради задатке из Радне свеске.

Engleski jezik

Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da uoči glavnu misao/ suštinu teksta.

Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, danas ćemo obnoviti riječi koje smo ranije naučili. Pogledajte DODATNI MATERIJAL i pratite objašnjenja i instrukcije.

Udžbenik: stane 62 i 63

Radna sveska: strane 62 i 63

Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL i linkovi;

https://www.eslgamesplus.com/clothes-colors-vocabulary-esl-interactive-board-game/   (LOV NA BLAGO)

https://www.eslgamesplus.com/clothes-and-colors-esl-vocabulary-esl-crocodile-board-game/   (KROKODILI)

Audio fajlovi i radni materijal

Muzička kultura

Back To Top