skip to Main Content
JU OŠ "NJEGOŠ" KOTOR, MONTENEGRO +382 32 325 105 skola@os-njegos-ko.edu.me

Nastavni sadržaji za sedmicu 16-20.mart 2020.

Matematika

Образовно – васпитни исход  Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе

Уџбеник У свијету математике: Природни бројеви до 100, стр. 46 и 47

Preuzmite radne materijale

Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost

Образовно-васпитни исход     Демонстрира доживљавање текстуалне стварности

Садржај: Пипи Дуга Чарапа, Астрид Линдгрен

Како то може, Дневник читања стр. 21, 22, 23.

Читати лектиру Пипи Дуга Чарапа и попунити Дневник читања , прве три стране (до Пипи је истраживач)

АДАПТИРАНА ВЕРЗИЈА КЊИГЕ

Priroda i društvo

Образовно-васпитни исход: Опише људско тијело и објасни значај исхране, физичке активности и превенције за очување здравља

Садржаји : Чула, дјелови тијела, брига за здравље (наставни листић)

Образовно-васпитни исход     Опише људско тијело и објасни значај исхране, физичке активности и превенције за очување здравља

Уџбеник:  Истражујем своју околину,  стр. 46 и 47

Радна свеска Истражујем своју околину,  стр. 46 и 47

Образовно-васпитни исход     Опише људско тијело и објасни значај исхране, физичке активности и превенције за очување здравља

Уџбеник:  Истражујем своју околину,  стр. 48 и 49

Радна свеска:  Истражујем своју околину,  стр. 48 и 49

Preuzmite radne materijale

Likovna kultura

Образовно – васпитни исход  Разликује вајарске материјале и описују настанак вајарског дјела (вајање)

Уџбеник:  Ликовна култура Вајарски материјали, стр. 34 и 35

Preuzmite radne materijale

Muzička kultura

Образовно-васпитни исход     Разговјетно и изражајно пјева/изводи појединачно и у групи народне и умјетничке пјесме и бројалице користећи изражајне елементе (ритам, темпо, динамика и боја звука)

Уџбеник: Чаролија музике, стр. 33, Текла вода на валове

Preuzmite radne materijale

Engleski jezik

Obrazovni ishod: Pronađe tražene podatke iz teksta koji sluša (ko, šta, gdje, čiji, koji, koliko)

Uputstvo za učenike: Slušati priču dva ili tri puta (CD 2.48, vidi: Drugi materijali i linkovi). Ponavljati svaku rečenicu. Odgovoriti na pitanja: Where is Mickey (slika 1)? Where is Minnie (slika 2)? Where is Goofy (slika 5)? Are Minnie and Mickey happy (slika 4)? Is Goofy happy (slika 5)? U radnoj svesci, slušati CD 2.50 (vježba broj 9) i upisati brojeve od 1 do 4, onim redom kako čujete (Where is Goofy? – Gdje je Šilja?). Vježba broj 10- spojiti tačkice na slikama i slovima.

Udžbenik: Strana 48;  6. My house, Lesson 5

Radna sveska: Strana 48;  6. My house, Lesson 5

Drugi materijali ili linkovi: MP3 STORY | MP3 RADNA SVESKA

Back To Top