Matematika
Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај: Новац: 50 и 100 еура
Уџбеник: У свијету математике, стр. 58 и 59
Кратко упутство за ученике:
1. час – Погледај видео и заједно са учитељем Бојаном уради задатке са 58. стране.
Други материјали и линкови: У свијету математике 2, Приручник за наставнике
https://www.youtube.com/watch?v=v-ikSq9EJZk
- час Уради задатке из Уџбеника са 59. стране
- и 4. час Уради задатке из Радног материјала
Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost
1 . час
Образовно – васпитни исход: Користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
Наставни садржај: Писана слова: Ć и З́
Уџбеник: Чигра слова и гласова стр. 48
Радна свеска: Чигра слова и гласова стр. 54
Кратко упутство за ученике: Данас завршавамо са учењем писаних слова. Учимо преостала два слова, а то су Ć и З́ . Пишу се исто као С и З, само што изнад имају косу црту. Погледaj видео испод да би боље савладао/ла нова слова. У школску свеску одради радни материјал предвиђен за први час. Пиши читко и уредно. Води рачуна о правилном повезивању слова.
Други материјали и линкови: https://www.youtube.com/watch?v=qyP8QJodT-8
- час Уради задатке из Радне свеске (стр. 54)
- час Уради вјежбање из радног материјала (за трећи час) да провјежбамо писана слова ĆиЗ́. Пиши писаним словима.
- час Образовно – васпитни исход: Користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
Уџбеник: Чигра гласова и слова, Дизниленд, 49. страна
Кратко упутство за ученике: Научите да читате текст Дизниленд који се налази на 49. страни - час Одговорити писаним словима на питања из Радног материјала.Питања немој преписивати.
Priroda i društvo
- час
Образовно – васпитни исход: Представи карактеристике природне и друштвене средине у широј околини, наведе разлике између живог и неживог и објасни међусобну повезаност живе и неживе природе
Садржаји/појмови: Језеро
Уџбеник: Истражујем своју околину, страна 56 и 57
Радна свеска: Истражујем своју околину, страна 56 и 57
Кратко упутство за ученике: Посматрај слику са стране 56 и уочи које животиње живе у води а које живе поред воде и на њеној површини? Које биљке расту поред воде, а које испод воде? Прочитај текстове о животињама са стране 57.
- час Уради задатке из Радне свеске
Engleski jezik
Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da prepoznaje fonološke, ritmičke, akcenatske i intonacijske uzorke engleskog jezika (tj. izdvojene glasove, riječi i kratke rečenice).
Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, danas počinjemo novu lekciju: My party. Pogledajte DODATNI MATERIJAL i pratite objašnjenja i instrukcije.
Udžbenik: stana 60
Radna sveska: strana 60
Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL
Obrazovno-vaspitni ishod 2: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da odgovarajući na postavljeno pitanje, kaže ko/ šta kome pripada.
Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, da li imate kućnog ljubimca? Ponovićemo riječi koje smo ranije naučili. Pogledajte DODATNI MATERIJAL.
Udžbenik: stana 61
Radna sveska: strana 61
Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL i LINKOVI:
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Pets/Pets_Pronunciation_nb48867qu (POSLUŠAJ I PONOVI)
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Pets/Pets_(Listen_and_choose)_ss63093zb (LJUBIMCI – PETS)
Muzička kultura
…