skip to Main Content
JU OŠ "NJEGOŠ" KOTOR, MONTENEGRO +382 32 325 105 skola@os-njegos-ko.edu.me

Nastavni sadržaji za sedmicu 11-15.05.2020.

Matematika

Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај:  Новац: 50 и 100 еура
Уџбеник: У свијету математике, стр. 58 и 59

Кратко упутство за ученике:
1. час – Погледај видео и заједно са учитељем Бојаном уради задатке са 58. стране.

Други материјали и линкови: У свијету математике 2, Приручник за наставнике
https://www.youtube.com/watch?v=v-ikSq9EJZk

  1. час Уради задатке из Уџбеника са 59. стране
  2. и 4. час Уради задатке из Радног материјала
Radni materijal

Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost

1 . час

Образовно – васпитни исход: Користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
Наставни садржај: Писана слова: Ć и З́
Уџбеник: Чигра слова и гласова стр. 48
Радна свеска: Чигра слова и гласова стр. 54
Кратко упутство за ученике: Данас завршавамо са учењем писаних слова. Учимо преостала два слова, а то су Ć и З́ . Пишу се исто као С и З, само што изнад имају косу црту. Погледaj видео испод да би боље савладао/ла нова слова.  У школску свеску одради радни материјал предвиђен за први час.  Пиши читко и уредно. Води рачуна о правилном повезивању слова.
Други материјали и линкови: https://www.youtube.com/watch?v=qyP8QJodT-8

  1. час Уради задатке из Радне свеске (стр. 54)
  2. час Уради вјежбање из радног материјала (за трећи час) да провјежбамо писана слова ĆиЗ́. Пиши писаним словима.
  3. час Образовно – васпитни исход: Користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
    Уџбеник: Чигра гласова и слова, Дизниленд, 49. страна
    Кратко упутство за ученике: Научите да читате текст Дизниленд који се налази на 49. страни
  4. час Одговорити писаним словима на питања из Радног материјала.Питања немој преписивати.
Radni materijal

Priroda i društvo

  1. час

Образовно – васпитни исход: Представи карактеристике природне и друштвене средине у широј околини, наведе разлике између живог и неживог и објасни међусобну повезаност живе и неживе природе
Садржаји/појмови: Језеро
Уџбеник:  Истражујем своју околину, страна  56 и 57
Радна свеска: Истражујем своју околину, страна 56 и 57

Кратко упутство за ученике: Посматрај слику са стране 56 и уочи које животиње живе у води а које живе поред воде и на њеној површини? Које биљке расту поред воде, а које испод воде? Прочитај текстове о животињама са стране 57.

  1. час Уради задатке из Радне свеске
Radni materijal

Engleski jezik

Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da prepoznaje fonološke, ritmičke, akcenatske i intonacijske uzorke engleskog jezika (tj. izdvojene glasove, riječi i kratke rečenice).

Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, danas počinjemo novu lekciju: My party. Pogledajte DODATNI MATERIJAL i pratite objašnjenja i instrukcije.

Udžbenik: stana 60

Radna sveska: strana 60

Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL

Obrazovno-vaspitni ishod 2: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da odgovarajući na postavljeno pitanje, kaže ko/ šta kome pripada.

Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, da li imate kućnog ljubimca? Ponovićemo riječi koje smo ranije naučili. Pogledajte DODATNI MATERIJAL.

Udžbenik: stana 61

Radna sveska: strana 61

Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL i LINKOVI:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Pets/Pets_Pronunciation_nb48867qu    (POSLUŠAJ I PONOVI)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Pets/Pets_(Listen_and_choose)_ss63093zb         (LJUBIMCI – PETS)

Audio fajlovi i radni materijal

Muzička kultura

Back To Top