Matematika
Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај: Сабирање двоцифреног и једноцифреног броја
Уџбеник: У свијету математике, стр. 50
Кратко упутство за ученике:
1. час – Погледај видео материјал који ће ти помоћи да поновиш градиво из прошле седмице.
- час – Урадити у Уџбенику стр. 50
- и 4. час – Урадити наставне листиће
Други материјали и линкови: https://www.youtube.com/watch?v=MIwSv0ozqmQ
Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost
Образовно – васпитни исход: Користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
Наставни садржај: Писана слова: Б, Ж, Г
Уџбеник: Чигра слова и гласова стр. 44
Радна свеска: Чигра слова и гласова стр. 50, 51 (урадити задатке)
Кратко упутство за ученике: Пиши читко и уредно. Води рачуна о правилном повезивању слова.
Образовно – васпитни исход: Образлаже доживљај књижевних врста на основу сопственог читалачког искуства
Наставни садржај: Како је процвјетала прва висибаба
Уџбеник: Како то може стр. 72, 73
Кратко упутство за ученике: Прочитај причу, док читаш подвлачи непознате ријечи (објашњења ћеш наћи на крају Уџбеника). Подвуци и реченицу којом је пахуља изразила своје дивљење према сунчевом зраку. Погледај видео материјал (иди на линк испод).
Други материјали или линкови:
1. дио https://www.youtube.com/watch?v=9dvyHzc8iWc
2. дио https://www.youtube.com/watch?v=dchuYtPbPpo
Priroda i društvo
Образовно – васпитни исход: Представи карактеристике природне и друштвене средине у широј околини, наведе разлике између живог и неживог и објасни међусобну повезаност живе и неживе природе
Садржаји/појмови: Одакле долази храна
Уџбеник: 54. и 55. страна
Радна свеска: 54. и 55. страна (урадити задатке)
Упутство за ученике: Обрати пажњу на задатак на 55. страни. Испод цртежа запиши особине које можеш осјетити одговарајућим чулима. Чиме осјећамо мирис, боју, укус? Шта осјећамо прстима – додиром?
Одгледај и видео материјал ,,У повртњаку“. (иди на линк испод)
Други материјали и линкови: https://www.youtube.com/watch?v=AcA1P_MvPKA
Muzička kultura
Образовно – васпитни исход: Разговјетно и изражајно пјева/изводи појединачно и у групи народне и умјетничке пјесме и бројалице користећи изражајне елементе (ритам, темпо, динамика и боја звука)
Кратко упутство за ученике: Поновити већ обрађене народне пјесме
Engleski jezik
Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/učenica će biti u stanju da prepoznaje fonološke, ritmičke, akcenatske i intonacijske uzorke engleskog jezika (tj.izdvojene glasove, riječi i kratke rečenice)
Kratko uputstvo za učenike: Dragi učenci, vrijeme je za novu temu i novu lekciju- MY CLOTHES!
Detaljno objašnjenje ćete naći u Radnom materijalu.
Udžbenik: Strana 52; 7. My clothes (Lesson 1)
Radna sveska: Strana 52; 7. My clothes (Lesson 1)
Linkovi i drugi izvori: Audio materijal i radni listić
Obrazovno-vaspitni ishod 2: Tokom učenja učenik/učenica će biti u stanju da ponavlja i reprodukuje fonološke, ritmičke, akcenatske i intonacijske uzorke engleskog jezika (tj.izdvojene glasove, riječi i kratke rečenice)
Kratko uputstvo za učenike: Pogledati Radni materijal.
Udžbenik: Strana 52; 7. My clothes (Lesson 1)
Radna sveska: : Strana 52; 7. My clothes (Lesson 1)
Linkovi i drugi izvori: Audio materijal