skip to Main Content
JU OŠ "NJEGOŠ" KOTOR, MONTENEGRO +382 32 325 105 skola@os-njegos-ko.edu.me

Nastavni sadržaji za sedmicu 06 – 10.04.2020.

Matematika

Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај:  Сабирање двоцифреног и једноцифреног броја
Уџбеник: У свијету математике, стр. 50

Кратко упутство за ученике:
1. час – Погледај видео материјал  који ће ти помоћи да поновиш градиво из прошле седмице.

  1. час – Урадити у Уџбенику стр. 50
  2. и 4. час – Урадити наставне листиће

Други материјали и линкови: https://www.youtube.com/watch?v=MIwSv0ozqmQ

Radni materijal

Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost

Образовно – васпитни исход: Користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
Наставни садржај: Писана слова: Б, Ж, Г
Уџбеник: Чигра слова и гласова стр. 44
Радна свеска: Чигра слова и гласова стр. 50, 51 (урадити задатке)
Кратко упутство за ученике: Пиши читко и уредно. Води рачуна о правилном повезивању слова.

Образовно – васпитни исход: Образлаже доживљај књижевних врста на основу сопственог читалачког искуства
Наставни садржај: Како је процвјетала прва висибаба
Уџбеник: Како то може стр. 72, 73
Кратко упутство за ученике: Прочитај причу, док читаш подвлачи непознате ријечи (објашњења ћеш наћи на крају Уџбеника). Подвуци и реченицу којом је пахуља изразила своје дивљење према сунчевом зраку. Погледај  видео материјал (иди на линк испод).
Други материјали или линкови:

1. дио https://www.youtube.com/watch?v=9dvyHzc8iWc
2. дио https://www.youtube.com/watch?v=dchuYtPbPpo

Radni materijal

Priroda i društvo

Образовно – васпитни исход: Представи карактеристике природне и друштвене средине у широј околини, наведе разлике између живог и неживог и објасни међусобну повезаност живе и неживе природе
Садржаји/појмови: Одакле долази храна
Уџбеник: 54. и 55. страна
Радна свеска: 54. и 55. страна (урадити задатке)
Упутство за ученике: Обрати пажњу на задатак на 55. страни.  Испод цртежа запиши особине које можеш осјетити одговарајућим чулима. Чиме осјећамо мирис, боју, укус? Шта осјећамо прстима – додиром?
Одгледај и видео материјал  ,,У повртњаку“. (иди на линк испод)
Други материјали и линкови: https://www.youtube.com/watch?v=AcA1P_MvPKA

Radni materijal

Muzička kultura

Образовно – васпитни исход: Разговјетно и изражајно пјева/изводи појединачно и у групи народне и умјетничке пјесме и бројалице користећи изражајне елементе (ритам, темпо, динамика и боја звука)
Кратко упутство за ученике: Поновити већ обрађене народне пјесме

Engleski jezik

Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/učenica će biti u stanju da prepoznaje fonološke, ritmičke, akcenatske i intonacijske uzorke engleskog jezika (tj.izdvojene glasove, riječi i kratke rečenice)

Kratko uputstvo za učenike: Dragi učenci, vrijeme je za novu temu i novu lekciju- MY CLOTHES!

Detaljno objašnjenje ćete naći u Radnom materijalu.

Udžbenik: Strana 52;  7. My clothes (Lesson 1)

Radna sveska: Strana 52;  7. My clothes (Lesson 1)

Linkovi i drugi izvori: Audio materijal i radni listić

Obrazovno-vaspitni ishod 2: Tokom učenja učenik/učenica će biti u stanju da ponavlja i reprodukuje fonološke, ritmičke, akcenatske i intonacijske uzorke engleskog jezika (tj.izdvojene glasove, riječi i kratke rečenice)

Kratko uputstvo za učenike:  Pogledati Radni materijal.

Udžbenik: Strana 52;  7. My clothes (Lesson 1)

Radna sveska: : Strana 52;  7. My clothes (Lesson 1)

Linkovi i drugi izvori: Audio materijal

Audio fajlovi i radmi listić
Back To Top