Matematika
- и час
Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај: Oдузимање двоцифрених бројева
Уџбеник: У свијету математике, стр. 56 и 57
Кратко упутство за ученике:
1. час – Погледај видео који ће ти помоћи да схватиш ову лекцију (линк 1). Заједно са учитељем Бојаном уради задатке са 56. стране. Задатке са 57. стране уради сам/а.
- час – Уради задатке из Радног материјала (за други час)
Други материјали и линкови: Линк 1 https://www.youtube.com/watch?v=Og7YgTFCd_4&t=29s
- и 4. час
Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај: Сабирање и одузимање двоцифрених бројева
Уџбеник: У свијету математике, стр. 58 и 59
Кратко упутство за ученике:
- час – Погледај видео (линк 2) и заједно са учитељем Бојаном уради задатке са 58. стране. Задатке са 59. стране уради сам/а.
- час – Уради задатке из Радног материјала (за 4. час)
Други материјали и линкови: У свијету математике 2, Приручник за наставнике
Линк 2 https://www.youtube.com/watch?v=Qkvn3LSPYHM
Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost
- час
Образовно – васпитни исход: Користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
Уџбеник: Чигра гласова и слова, Фењер, 46. страна
Кратко упутство за ученике: Преписати писаним словима текст Фењер са 46. стране. Вјежбати читање.
- час
Образовно – васпитни исход: Користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
Наставни садржај: Писана слова: Џ и Ђ
Уџбеник: Чигра слова и гласова стр. 47
Радна свеска: Чигра слова и гласова стр. 57
Кратко упутство за ученике: Погледај видео испод да би што боље савладао/ла нова слова. У видеу се помињу још два слова (њих ћемо учити сљедеће седмице). У школску свеску одради радни материјал предвиђен за други час. Пиши читко и уредно. Води рачуна о правилном повезивању слова.
Други материјали и линкови: https://www.youtube.com/watch?v=qyP8QJodT-8
- час Уради вјежбање из радног материјала (за трећи час) да провјежбамо писана слова Џ и Ђ. Пиши писаним словима.
- час Уради задатке из Радне свеске (стр. 57)
Priroda i društvo
- час
Образовно – васпитни исход: Представи карактеристике природне и друштвене средине у широј околини, наведе разлике између живог и неживог и објасни међусобну повезаност живе и неживе природе
Садржаји/појмови: Дрво се мијења
Уџбеник: Истражујем своју околину, страна 50 и 51
Радна свеска: Истражујем своју околину, страна 50 и 51
- час Урадити задатке из Радне свеске
Engleski jezik
Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da razvije grafomotoričke vještine
Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, danas završavamo lekciju broj 7. Ponovićemo boje, kao i riječi koje smo naučili prethodnih sedmica.
Udžbenik: stana 59
Radna sveska: strana 59
Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL; RADNI LISTIĆI (BOJE- COLOURS I VJEŽBAMO BOJE)
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Colours/Listen_and_Repeat_the_colours_vg3506tj (KLIKNI NA BOJU I PONOVI)
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Colours/my_fish_is_ez1314mq (RIBICE U BOJI)
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Clothes/Clothes_listen_and_number_sg7763xt (ŠTA SU OBUKLI?)
https://www.anglomaniacy.pl/clothesQuiz.htm (KVIZ)
Muzička kultura
Образовно – васпитни исход: Разговјетно и изражајно пјева/изводи појединачно и у групи народне и умјетничке пјесме и бројалице користећи изражајне елементе (ритам, темпо, динамика и боја звука)
Наставни садржај: Све је то музика
Кратко упутство за ученике: Погледај листић из Радног материјала. Присјети се шта је хор, солиста, оркестар и диригент. Сазнаћеш и како се зове особа која ствара музику. Затим погледај видео испод.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=FyN3NfLgPuY&feature=emb_title