skip to Main Content
JU OŠ "NJEGOŠ" KOTOR, MONTENEGRO +382 32 325 105 skola@os-njegos-ko.edu.me

Nastavni sadržaji za sedmicu 1-5.06.2020.

Matematika

1.час

Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај: Текстуални задаци
Уџбеник: У свијету математике, страна 66 и 67
Кратко упутство за ученике:

Погледај видео који ће ти помоћи да схватиш ову лекцију. Заједно са учитељем Бојаном уради задатке са 66. стране. Задатке са 67. стране уради сам/а.
Други материјали и линкови:
https://www.youtube.com/watch?v=thpitAvFG8Q

2.час
Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај: Примјена сабирања и одузимања
Уџбеник: У свијету математике, страна 62 и 63
Кратко упутство за ученике:

Вјероватно сте у неким ситуацијама користили знања из математике (куповина, размјена сличица, пребројавање бомбона итд). Данас ћете то знање да примијените у задацима. Погледај видео (линк 1) који ће ти помоћи да схватиш ову лекцију. Заједно са учитељем Бојаном уради задатке са 62. стране. Задатке са 63. стране уради сам/а.

Други материјали и линкови:

1. https://www.youtube.com/watch?v=Ye1vTNb-lj0&t=180s

2. https://www.youtube.com/watch?v=CR_61rQcOLE

  1. и 4. час
    Кратко упутство за ученике: Препиши и уради задатке из Радног материјала.
    Други материјали и линкови: У свијету математике 2, Приручник за наставнике
Radni materijal

Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost

1.и 2. час

Образовно – васпитни исход: Након слушања читања и анализе краћих неумјетничких текстова издвоји и класификује најбитније податке, упореди их и допуни и створи сличан текст.
Наставни садржај: Опис животиње
Кратко упутство за ученике:

  1. час – Сигурне смо да сви волите животиње и да сви имате и неку омиљену. Пажљиво одгледај видео учитељице Дијане да бисте боље попунили мапу ума на наредном часу.

Материјали и други линкови: https://www.youtube.com/watch?v=xuLxHq-vhEQ&t=4s

  1. час – Размислите коју животињу желите да опишете. Прикупите важне податке – како изгледа, гдје живи, чиме се храни, ко су јој непријатељи. У вашим свескама препишите мапу из видеа и попуните је подацима о животињи коју сте изабрали.
  2. час

Образовно – васпитни исход: Након слушања, читања и анализе краћих неумјетничких текстова издвоји и класификује најбитније податке, упореди их и допуни и иствори сличан текст
Наставни садржај: ,,Наша велика ливада“ Вук Минић
Уџбеник: Како то може, стр. 82 и 83
Кратко упутство за ученике:
У Уџбенику ,,Како то може“ (страна 82 и 83 ) прочитај текст ,,Наша велика ливада“ који је написао Вук Минић. Затим препиши садржај из Радног материјала.

  1. час – Одговори на питања из Уџбеника (страна 83).
Radni materijal

Priroda i društvo

Образовно – васпитни исход: Представи карактеристике природне и друштвене средине у широј околини, наведе разлике између живог и неживог и објасни међусобну повезаност живе и неживе природе
Садржаји/појмови: Календар
Уџбеник:  Истражујем своју околину, стр. 40 и 41
Радна свеска: Истражујем своју околину стр. 41 и 42

Кратко упутство за ученике: Посматрај календар на страни 40. Временске јединице (дан, седмица, мјесец, година) прегледано су распоређене у календару. Бројимо мјесеце ( први – јануар, други- фебруар, …). Када завршимо годину, почнемо испочетка, први – јануар, други – фебруар и тако даље). Пронађи мјесеце који имају исти број дана.
Препиши садржај из Радног материјала (1. час).
Уради задатке из Радне свеске (страна 41 и 42). Цртежима представи Маркове активности (2. задатак). Који дани нијесу поменути у Марковој причи?

  1. час – Одговори на питања из Радног материјала (2. час). Питања немој преписивати.
Radni materijal

Engleski jezik

Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da opiše nekoga/ nešto navodeći veličinu/ boju

Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, da li ste ikada bili na farmi ili seoskom imanju? It’s fun! Naučićemo neke nove riječi (domaće životinje). Pogledajte DODATNI MATERIJAL i pratite objašnjenja i instrukcije.

Udžbenik: stana 66

Radna sveska: strana 66

Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL, RADNI LISTIĆ FARM  i LINK:

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/farm-animals

 

 

 

Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da prepozna i pročita napisanu a prethodno usmeno usvojenu riječ.

Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, vrijeme je da završimo posljednju lekciju za ovu školsku godinu.

Udžbenik: stana 67

Radna sveska: strana 67

Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL i RADNI LISTIĆ OBNAVLJANJE

Audio fajlovi i radni materijal

Muzička kultura

Back To Top