Matematika
1.час
Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај: Текстуални задаци
Уџбеник: У свијету математике, страна 66 и 67
Кратко упутство за ученике:
Погледај видео који ће ти помоћи да схватиш ову лекцију. Заједно са учитељем Бојаном уради задатке са 66. стране. Задатке са 67. стране уради сам/а.
Други материјали и линкови:
https://www.youtube.com/watch?v=thpitAvFG8Q
2.час
Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај: Примјена сабирања и одузимања
Уџбеник: У свијету математике, страна 62 и 63
Кратко упутство за ученике:
Вјероватно сте у неким ситуацијама користили знања из математике (куповина, размјена сличица, пребројавање бомбона итд). Данас ћете то знање да примијените у задацима. Погледај видео (линк 1) који ће ти помоћи да схватиш ову лекцију. Заједно са учитељем Бојаном уради задатке са 62. стране. Задатке са 63. стране уради сам/а.
Други материјали и линкови:
1. https://www.youtube.com/watch?v=Ye1vTNb-lj0&t=180s
2. https://www.youtube.com/watch?v=CR_61rQcOLE
- и 4. час
Кратко упутство за ученике: Препиши и уради задатке из Радног материјала.
Други материјали и линкови: У свијету математике 2, Приручник за наставнике
Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost
1.и 2. час
Образовно – васпитни исход: Након слушања читања и анализе краћих неумјетничких текстова издвоји и класификује најбитније податке, упореди их и допуни и створи сличан текст.
Наставни садржај: Опис животиње
Кратко упутство за ученике:
- час – Сигурне смо да сви волите животиње и да сви имате и неку омиљену. Пажљиво одгледај видео учитељице Дијане да бисте боље попунили мапу ума на наредном часу.
Материјали и други линкови: https://www.youtube.com/watch?v=xuLxHq-vhEQ&t=4s
- час – Размислите коју животињу желите да опишете. Прикупите важне податке – како изгледа, гдје живи, чиме се храни, ко су јој непријатељи. У вашим свескама препишите мапу из видеа и попуните је подацима о животињи коју сте изабрали.
- час
Образовно – васпитни исход: Након слушања, читања и анализе краћих неумјетничких текстова издвоји и класификује најбитније податке, упореди их и допуни и иствори сличан текст
Наставни садржај: ,,Наша велика ливада“ Вук Минић
Уџбеник: Како то може, стр. 82 и 83
Кратко упутство за ученике:
У Уџбенику ,,Како то може“ (страна 82 и 83 ) прочитај текст ,,Наша велика ливада“ који је написао Вук Минић. Затим препиши садржај из Радног материјала.
- час – Одговори на питања из Уџбеника (страна 83).
Priroda i društvo
Образовно – васпитни исход: Представи карактеристике природне и друштвене средине у широј околини, наведе разлике између живог и неживог и објасни међусобну повезаност живе и неживе природе
Садржаји/појмови: Календар
Уџбеник: Истражујем своју околину, стр. 40 и 41
Радна свеска: Истражујем своју околину стр. 41 и 42
Кратко упутство за ученике: Посматрај календар на страни 40. Временске јединице (дан, седмица, мјесец, година) прегледано су распоређене у календару. Бројимо мјесеце ( први – јануар, други- фебруар, …). Када завршимо годину, почнемо испочетка, први – јануар, други – фебруар и тако даље). Пронађи мјесеце који имају исти број дана.
Препиши садржај из Радног материјала (1. час).
Уради задатке из Радне свеске (страна 41 и 42). Цртежима представи Маркове активности (2. задатак). Који дани нијесу поменути у Марковој причи?
- час – Одговори на питања из Радног материјала (2. час). Питања немој преписивати.
Engleski jezik
Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da opiše nekoga/ nešto navodeći veličinu/ boju
Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, da li ste ikada bili na farmi ili seoskom imanju? It’s fun! Naučićemo neke nove riječi (domaće životinje). Pogledajte DODATNI MATERIJAL i pratite objašnjenja i instrukcije.
Udžbenik: stana 66
Radna sveska: strana 66
Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL, RADNI LISTIĆ FARM i LINK:
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/farm-animals
Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da prepozna i pročita napisanu a prethodno usmeno usvojenu riječ.
Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, vrijeme je da završimo posljednju lekciju za ovu školsku godinu.
Udžbenik: stana 67
Radna sveska: strana 67
Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL i RADNI LISTIĆ OBNAVLJANJE
Muzička kultura
…