Matematika
Образовно – васпитни исход: Броји, записује бројеве, сабира и одузима и користи стандардне математичке називе
Наставни садржај: Шта смо научили у 2. разреду?
Уџбеник: У свијету математике, стр. 70, 71, 72, 73
Кратко упутство за ученике:
Драга дјецо,
Дошли смо до самог краја градива и ове седмице ћемо се подсјетити шта сте све научили из математике током ове школске године. Погледајте видеo материјале који ће вам помоћи да урадите задатке из Уџбеника.
На 74. и 75. страни налазе веома занимљиви додатни задаци који служе за развој логичког мишљења. Покушајте да их урадите.
Други материјали и линкови:
https://www.youtube.com/watch?v=2lr-RKb3WkU&t=637s
https://www.youtube.com/watch?v=7eey0Y_7mzE&t=844s
https://www.youtube.com/watch?v=7eey0Y_7mzE&t=844s
Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost
- и 2. час
Образовно – васпитни исход: Образлаже доживљај књижевних врста на основу сопственог читалачког искуства.
Наставни садржај: ,,Бакино писмо Сањи“, Душан Ђуришић
Уџбеник: Како то може, стр. 84 и 85
Кратко упутство за ученике:
- час –Данас ћемо радити пјесму ,,Бакино писмо Сањи“ коју је написао Душан Ђуришић. Шта сте већ сазнали из наслова? Пажљиво погледајте илустрацију из Уџбеника (стр. 84). Прочитајте пјесму и сазнај шта је бака написала у писму. Подвуците ријечи које се римују. Затим препишите садржај из Радног материјала.
- Час – Одговори на питања из Радног материјала за други час. Питања немој преписивати. Уколико си у могућности одштампај, залијепи листић у свесци и уради задатке.
Други материјали и линкови: Како то може, Приручник за наставнике
- час
Образовно – васпитни исход: Почне да користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
Наставни садржај: Што могу ријечи
Уџбеник: Чигра слова и гласова, стр. 60, 61, 62
Радна свеска: Чигра слова и гласова, стр. 66 и 67
Кратко упутство за ученике:
Данас ћемо се мало играти ријечима и научити како можемо добити неке нове ријечи од датих и како да обогатимо наш рјечник. Погледајте како је учитељица Мила лијепо објаснила како градимо нове ријечи и заједно са учитељицом урадите задатке из Радне свеске.
Други материјали и линкови: https://www.youtube.com/watch?v=HVj5rWxnWNg
- час
Образовно – васпитни исход: Почне да користи писани језик за споразумијевање, сазнавање новог и забаву
Кратко упутство за ученике:
Драга дјецо, дошли смо до последње седмице. Погледајте видео учитељице Милене да се присјетите шта сте све радили током ове школске године.
Други материјали и линкови:
1. https://www.youtube.com/watch?v=xeXdwBWKEIU
Priroda i društvo
- час
Образовно – васпитни исход: Представи карактеристике природне и друштвене средине у широј околини, наведе разлике између живог и неживог и објасни међусобну повезаност живе и неживе природе
Садржаји/појмови: Љето
Уџбеник: Истражујем своју околину, стр. 64 и 65
Радна свеска: Истражујем своју околину стр. 62 и 63
Кратко упутство за ученике: Обиђи с неком одраслом особом оближњи парк, ливаду или шуму. Уочи шта се промијенило у односу на јесен , зиму и прољеће. Упореди своја запажања са оним што видиш на слици. Немој преписивати текст из облачића. Само прочитај.
- час – Уради задатке из Радне свеске. Погледај видео учитељице Љиљане да се присјетиш шта смо све учили током школске године.
https://www.youtube.com/watch?v=3HUuUaipXuU&t=1042s
Engleski jezik
Obrazovno-vaspitni ishod 1: Tokom učenja učenik/ učenica će biti u stanju da upotrijebi stečena znanja.
Kratko uputstvo za učenike: Draga djeco, ostaje još samo da ove sedmice ponovimo gradivo naučeno tokom ove školske godine. Poslušajte pjesmicu, a zatim uradite radne listiće. Pogledajte DODATNI MATERIJAL i pratite instrukcije.
Udžbenik: gradivo iz udžbenika smo završili
Radna sveska: strane 83, 84, 85, 86
Linkovi i drugi izvori: AUDIO MATERIJAL, radni listići i link (YOU TUBE)
https://www.youtube.com/watch?v=STMl4yjPpoM
Muzička kultura
…