skip to Main Content
JU OŠ "NJEGOŠ" KOTOR, MONTENEGRO +382 32 325 105 skola@os-njegos-ko.edu.me

Nastavni sadržaji za sedmicu 16-20.mart 2020.

Matematika

1.čas

Tokom učenje učenik će moći da analizira , pretpostavlja i diskutuje postavku i rješavanje jednostavnih problema.

U svijetu matematike 2    str.46.

2.čas

Tokom učenje učenik će moći da pismeno sabira i oduzima do 1000

U svijetu matematike 2    str.108.

3.čas

Tokom učenje učenik će moći da primjenjuje zavisnost zbira (razlike) od promjene sabiraka (umanjenika, umanjioca)

U svijetu matematike 2 str.109.

4.čas

Tokom učenje učenik će moći da rješava jednačine sa sabiranjem i oduzimanjem, analizira , pretpostavlja i diskutuje postavku i rješavanje jednostavnih problema.

U svijetu matermatike 2    str.110.

Zadatke treba uraditi u udžbeniku.

Crnogorski - srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost

Dragi učenici/ce,

Da bi vrijeme provedeno kod kuće iskoristili ne samo za odmor, već i da ponovite, vježbate i saznate nešto novo, šaljemo vam zadatke pomoću kojih ćete to uspjeti, na lak način.

Zadaci su vam dati po danima u sedmici.

Zadatke pažljivo pročitajte, razmislite i uradite. Očekujemo da ćete biti vrijedni i uspješni kao i do sada.

Vaše učiteljice!

Preuzmite radni materijal

Poznavanje društva

Ishodi učenja:

Tokom učenja učenici će moći da objasne razvoj svog mjesta i razvijaju poštovanje prema mjestu u kojem žive.

1.čas

“Mi u naselju”

Udžbenik str. 60, 61, 62.

Naučiti lekciju iz udžbenika

Zadatak: Uz pomoć table iz udžbenika sa str. 61 uraditi sledeći zadatak: 

  1. a) Nabroj ustanove iz tvog naselja i opisi njihove djelatnosti.

2.čas

Zadatak:

a) Uraditi istraživanje dato u zadatku “Istrazi” u udžbeniku na str. 61.

Rezultate istraživanja zapisi u svesci.

Radni list za samostalni rad

Priroda

Ishodi učenja:

Tokom učenja učenici će moći da opisuju funkciju osnovnih djelova ljudskog tijela.

1.čas

“Moje tijelo”

Udžbenik str. 38, 39 i 40.

Pročitati i naučiti lekciju iz udžbenika.

Zadatak 1.

Uraditi pitanja sa strane 40. iz udžbenika u svesci.

Zadatak 2.

U prilogu

a) Povezi brojeve od 1 do 29 i dobićeš dato rješenje.

2.čas

Uraditi zadatke is radne sveske sa str. 30, 31, 32.

Engleski jezik

BENOVO

OBRAZOVNO-VASPITNI ISHODI: Tokom učenja učenici će biti u stanju da uoče glavnu misao/suštinu teksta koji slušaju,pronalaze podatke iz teksta i pišu kratke rečenice po modelu

UDŽBENIK (Student’s  Book),str.42,43

KRATKO UPUTSTVO ZA SAMOSTALNO UČENJE:

    1.Pročitati dijalog nekoliko puta,str.42,vježba 1.

2.Nepoznate riječi:maybe=možda   I’m sorry=žao mi je   The next day=sledećeg dana

3.Uraditi vježbu br.2(true/false)

 4.Ponoviti  have/has got (‘ve got/’s got) kroz sledeću vježbu

MATCH (poveži):

My mum                                                                            have got(‘ve got)

Peter                    Sam and Tom                                    has got  (‘s got)

You and Ann

Your friends

We                        You

5.Pogledati  Grammar box,str.42(Student’s Book)-have/has got negative

I                                                              HE

YOU       +have  not  got                 SHE        +has  not  got    objašnjenje

WE         (haven’t got)      IT            (hasn’t got)

THEY

6.Uraditi vježbu  br.4,str.43 (Student’s Book)

7.DOMAĆI ZADATAKJ

+napisati nekoliko rečenica o sebi                          +napisati nekoliko rečenica o svom drugu/drugarici

I ‘ve got                He/She  ‘s got

I haven’t got                                                      He/She’s  got……..

***Dodatni   materijal –http://www.liveworksheets.com:>

 

ŠKALJARI

 

Obrazovno-vaspitni ishod:Uoci glavnu sustinu teksta i pronadje trazene podatke,odgovara na kratka i jednostavna pitanja

Uputstvo za ucenike:Procitati tekst i zaokruziti recenice u kojima se pominju prepozicije:in-u,on-na,under-ispod,next to-pored.Napisati i nacrtati sledece primjere:

1.The teddy bear is in the bath.

2.The teddy bear is on the table.

3.The teddy bear is under the table.

4.The teddy bear is next to the table.

Uraditi drugu i trecu vjezbu iz udzbenika.U drugoj vjezbi kratko odgovoriti na pitanja a u trecoj povezati slike sa frazama:Good luck!-Sretno! ,We“re late.-Kasnimo.

U sveskama odgovoriti na pitanja:

Answer the questions:

1.Where are your books?

2.Where is your pencil case?

3.Where is your rubber?

4.Where is your  hat?

5.Where is your bag?

Udzbenik:strana 50.The Lucky Hat,Unit 5a

Radna sveska:strana 40.

Obrazovno-vaspitni ishod: Pita gdje se neko ili nesto nalazi,pise pojedine rijeci,vise rijeci ili krace recenice po sjecanju

Uputstvo za ucenike: Ponoviti prepozicije:in/on/under/next to.Gledajuci sliku uraditi petu vjezbu sa prepozicijama.

U sveskama napisati o svojoj sobi 6 recenica (gdje se sto nalazi) i upotrebiti ove predloge.

Na primjer: My room is big/small.The bed is next to the desk.The carpet is on the floor…

Udzbenik:strana 51.The Lucky Hat,Unit 5a

Radna sveska:strana 41.

Back To Top